2012. március 10., szombat

8.Fejezet

-Pedig erőteljesen úgy tűnik!-szólalt meg a kanapéról Liam teli szájjal.
-De tényleg nem...-szólaltam meg.
-Niall...-állt Harry az említett személy elé...-megmondanád,hogy mit veszítettél el?!-nézett rá komolyan.
-Mi van?!-nézett rá értetlenkedve Niall.
-Hát...tudod a kép alapján úgy tűnik,hogy teljes bedobással kerestél valamit Lea szájában...-röhögte el a végét Harry.
-Hülye barom!-hasba vágtam,mire ő összegörnyedt...
-Ez fájt...-nézett rám nagy könnyes szemekkel.
-Harryt megütötte egy lány és ő meg sír...HAHAHA!-kezdett el röhögni Zayn,mire én gyilkos tekintettel ránéztem...
-Én a helyedben nem húznék ujjat Leával...tapasztalat...-mondta Louis Zaynnek,majd megmutatta a lábán lévő kék foltokat..
-Az véletlen volt...-néztem rá nagy szemekkel Loura,mire ő megölelt.
-Hülye kis nyomi vagy,de azért szeretlek...Áú!A lábam...ez is véletlen volt...mi?!-nézett rám érdeklődve.
-Ez kivételesen direkt...-nyújtottam ki rá a nyelvemet,majd megöleltem...A többiek eközben megfulladtak a röhögéstől...
-Na szóval...higyjétek el neki azt amit mondott...szóval nem járnak...aminek persze kevés az esélye,de ha ő ezt állítja akkor nem...-röhögte el a végét Lou...-remélem bírtátok követni...
-Bírtuk...-szólalt meg Liam,miközben megint beleharapott az almába.
-Olyan hülyék vagytok...-szólalt meg Niall nevetve...-ha majd járunk,akkor ti lesztek az elsők,akiknek szólunk...
-Ja,mint most?!-nézett ránk nagy szemekkel Zayn.
-Csend már...-nevettem el a végét.
-Kérdés...kit szeretsz a bandából legjobban?!-nézett rám vigyorogva Harry.
-Tuti Niallt fog mondani...-fejezte be végre Liam az alma rágcsálását...
-Louis...-mosolyodtam el,mire mindenki furcsán rám nézett...
-Haha...én ezt tudtam,mármint,hogy ezt fogod mondani!-közölte Emma mosolyogva.
-De hát miért pont Louis?!-nézett rám kiskutyaszemekkel Harry.
-Harry...elég nagy fiú vagy már ahhoz,hogy felfogd,hogy Louist ismertem meg legelőször 6 hónaposan,utána jött Emma 1 éves korunkban...-kacsintottam az előttem ledermedt srácra.
-Most arra céloztál,hogy milyen fiatal vagyok?! Én már teljesen érett vagyok...-fonta keresztbe Harry a karjait,majd bevágta a durcát...
-Igen Harry...sugárzik rólad az érettség...-nevettem fel,majd folytattam...-amúgy csak úgy mondom,hogy anno 2 éve 16 évesen,mi is be akartuk bizonyítani,hogy érettek vagyunk...,azután rájöttünk,hogy az a bizonyos tojáshéj,még mindig a hátsófelünket díszíti...-Harry bambán állt előttem,így megöleltem,mire elmosolyodott.
-Lehet,hogy igazad van...-szólalt meg Harry.
-TUTI!-nevette el magát Lou...Ezután elkezdtünk másról beszélgetni,majd mindenki leült valahova...én leültem  az egyik kanapéra gyorsan,hogy ne kelljen a földön ülnöm...,majd 5 perc után Niall huppant le mellém,és azzal a nagy lendülettel,amivel ledobta magát a kanapéra,át is karolt a vállamnál fogva,majd közelebb húzott magához...mivel már kezdtem nagyon unatkozni,így felmentem a telefonomról Twitterre,ahol megdöbbenve vettem észre,hogy az 1500 követőm,hirtelen 4200-ra nőtt...,1 másodperc alatt az okára is rábukkantam...Louis és Zayn különböző bejegyzésekben megjelöltek Niallel kapcsolatban...Na igen Niall...Niall közben egész végig a hajammal játszott,mivel a fejemet az ölébe hajtottam,a lábaimat meg Louis ölébe raktam...persze a fiúk,itt Zaynre,Harryre és Liamre gondolok...nem bírták ki,hogy erről ne rakjanak fel képet Twitterre...így egyre több követőm lett...Éjfél környékén Emmával ott hagytuk a fiúkat,majd visszaindultunk Doncasterbe...

11 megjegyzés:

  1. majd szerdán már talán lesz új rész.:D xx

    VálaszTörlés
  2. íhhhhh, nagyon jó *____*
    FOLYTATÁST! :DD

    VálaszTörlés
  3. ha többször irok komit akkor az is számit ugye?:$ azt nem mondtad h különböző embernek kell lennie.;Dd szval irjirjirj.!:))

    VálaszTörlés
  4. folytaaaasdd mert nagyon jóó:)

    VálaszTörlés
  5. szerda van ^^ :)) lesz ma még rész? hány komi kell? (csinálok annyi felhasználót... :D)

    VálaszTörlés
  6. nagyon jóó :D imádom :)

    VálaszTörlés