2012. január 23., hétfő

3.Fejezet

Mivel Louis továbbjutott,így ott kellett maradnia.Elbúcsúztunk egymástól...
-Ügyes legyél nagyfiú!-öleltem át szorosan.
-Köszi...-mondta,majd megpuszilt.A többiektől is elbúcsúztam.
-Sziasztok...-öleltem át őket egyesével...Niall volt az utolsó...mikor elengedtem a kék szemeivel találtam magamat szembe,hirtelen ledermedtem...egy fél percig állhattunk úgy,majd miután Louis megköszörülte a torkát hátrébb léptem tiszta vörös fejjel Nialltől...
-Majd hívj!-fordultam Louis felé,majd megöleltem utoljára.Anyukája is elbúcsúzott tőle,majd hazaindultunk...
-Köszönöm a fuvart...Szia!-köszöntem el,majd bementem a házunkba...-Sziasztok!Megjöttem!-ordítottam el magamat.
-Leaaaa!-rohant oda hozzám Lisa.
-Hey picúr.-mosolyodtam el.-Anyáék?!
-Bradfordba kellett menniük...-mondta Tom a lépcsőn lemászva...
-Mi van Bradfordban?!Doncasterben is van minden,minek elutazni egy pár órára lévő városba?!-néztem rájuk érdeklődve.
-EeeeeeeeeeeeeeeeeeePassz!-kacsintott rám Tom...-a lényeg az,hogy itt van John...szóval ha lehet,akkor csendben tevékenykedjetek...-nézett rám,majd Lisára...-na bye.-mondta,majd felment a szobájába.
-Ez nem ér...ha John átjöhet,akkor Emma is...-jelentettem ki,Lisa meg csak csendben cumizott az ujjával.Elővettem a telefonomat,majd kikerestem Emma számát...Kicsöndött...
-Hallo?!
-Hey!Nincs kedved átjönni hozzánk?!
-Öm...de...de akkor mesélsz a válogatóról...?!-nevette el a végét.
-Alap...na...mért nem vagy még itt?!-siettettem Emmát.
-Kuss...nyisd ki az ajtót...-szólalt bele lihegve a telefonba 2 perc után...kinyomtam,majd beengedtem...-És elköszönni ki fog te barom?!-ugrott a nyakamba Emma.
-Szia neked is...-mosolyodtam el,majd bezártam az ajtót...-Na ülj le a nappaliba,elintézem a nézőközönséget...-biccentettem Lisára a fejemmel,mire hangos nevetésben tört ki Emma...-Na gyere picúr...-fogtam meg a kezét,majd felvettem és felvittem a szobájába...-Ha bármi baj van,Tom a szobájában van...oké?!
-Oké...-vette ki az ujját a szájából...Gyorsan visszafutottam a nappaliba,majd szó szerint ráugrottam a kanapéra...
-Na mesélj...,mert Louist felhívtam,de ő csak nevetve annyit mondott,hogy te elmondod...
-Öm Louisék továbbjutottak!-ordítottam el magamat.
-Úristenúristenúristen!-kezdett el ugrándozni Emma...-Na várj!-állt meg hirtelen egy helyben.-Mi ez a többesszám?!
-Csapatba rakták 4 másik fiúval együtt...-mondtam elpirulva.
-Na oké...látom más is történt ott...-mondta széles mosollyal az arcán...-mesélj csak...
-Az egyik srác...vagyis az összes baromi helyes,de a szőke...megbabonázott és a szemei...most röhögni fogsz,de maga a tökéletes szőke herceg...-sóhajtottam fel,közben nem bírtam abbahagyni a mosolygást.
-Tovább...-nevetett fel.
-Amikor búcsúzkodtunk közel voltam ahhoz,hogy megcsókoljam...-nyomtam bele a fejemet a díszpárnába a mondat végén.
-Khm...Lea...nem ismerek rád...-nevetett fel Emma,mire én gyilkos tekintettel néztem rá...-mármint...khm...semmi...-bökött oldalba...Még kb. 2 órát beszélgettünk,majd miután anyáék hazajöttek Emma és John nálunk vacsoráztak,majd hazamentek...Anyának is mindent elmeséltem...persze "véletlen" a Nialles részt elfelejtettem elmondani...,viszont úgy voltam vele,hogy amről nem tud,az nem fáj neki...Este 11 óra felé fáradtan felmásztam az emeletre,megfürödtem,majd beestem az ágyamba...rögtön elnyomott az álom...Másnap reggel a telefonom ébresztett...Louis volt az...
-Szia te barom!-szólaltam bele kómás hangon...
-Nem Louis vagyok...,hanem Niall...-szólalt meg zavarodottan.
-Hogy mi?!Úristen...bocsi...-ültem fel az ágyamban...
-Semmi gond...-nevette el magát...Kisebb szívrohamot kaptam a nevetése miatt...,hogy lehet valaki ennyire tökéletes?!-Hahó!...Lea...itt vagy?!
-Öm..igen...-szólaltam meg nehezen.
-Amúgy csak azért hívtalak fel,hogy megkérdezzek valamit...
-Mi...mi...micsodát?!-szólaltam meg zavarodottan.
-Ugye látjuk még egymást?!Mármint...ugye majd eljössz az élő showra?!
-Ha továbbjuttok,akkor igen...-mosolyodtam el.
-Akkor nem sokára találkozni fogunk...-mondta nevetve.
-Hogy mi?!Úristen!Gratulálok nektek!Úristen...le kell tennem..Szia!-köszöntem el,majd pizsamában lerohantam a többiekhez...-Bejutottak az élő showba...!-ordítottam el magamat,majd elkezdtem táncolni...

13 megjegyzés:

  1. Isteneeeeeeeem *-* jajj de jó lett *-* de miez a rövid rész??heee ? O.o na kapkodd magad, és siess a kövivel <333333 szeretlek nővi! <3

    VálaszTörlés
  2. 3 oldalas...az összes ilyen hosszú lesz..sőt lesz ami csak 2...:DDD majd meglátom.:D ♥ x

    VálaszTörlés
  3. Wooohooo hát ez valami törpfantasztikus lett!! *-* nagyon nagyon szuper!!! :3 A közönség mihamarabbi folytatásért tombol!!!!:D :D
    siess a következővel, pussz<33

    VálaszTörlés
  4. egyetértek regivel siess baszus mert megfog ölni a kiváncsiság

    VálaszTörlés
  5. szijja,ha gondolod hírdetheted az oldalamon a blogod:
    nikidesign.lapunk.hu

    VálaszTörlés
  6. hahahahahha.:DDD
    úgy imádom ezeket a kommenteket olvasgatni.:DDD xxxx

    VálaszTörlés
  7. hogy a szokásos sablon szövegedet mondjam."máskor hosszabbat" de viccet félre téve..nagyon jó lett. és tiszta cuki, drága Niall:33

    VálaszTörlés
  8. taraptarap.:DD
    örülök,hogy tetszik.:$ xxx

    VálaszTörlés
  9. hohoóóó állati:D;) -szia te barom!:DxD
    nagyon tetszett és igazából örülök hogy egy Niall-ről szól valami szinten is..;) imáádtam:)<3
    hamar kövit;)
    milliónyipuszi*-*:)

    VálaszTörlés
  10. hidd el...pár fejezet múlva csak róla fog részben.:D x

    VálaszTörlés
  11. szia nagyon jó mikor lesz új rész???*-*

    VálaszTörlés