2012. április 9., hétfő

DÍJ! ~ 2.


ÚRISTEN!!:DDD
Megkaptam a 2. díjamat is!!:D
Köszönöm szépen :   

A legjobb 1D fanfiction!

Szabályok:
1. Tedd ki a képet a blogodra. *kész
2. Említsd meg annak a jómadárnak a nevét, akitől kaptad a díjat.*kész
3. Küldd tovább minimum három, kizárólag One Direction fanfictionos blognak. *kész
4. Írj magadról pár infót, amit 1D-vel kapcsolatos. [Pl. hol és hogyan ismerted meg őket, ki(k)  a kedvence(i)d, és miért, stb.] *kész
5. Akiknek tovább küldöd, hagyj egy megjegyzést a blogjukon, hogy tudják, mi vár rájuk. *kész

2011.Június 15-én találtam rájuk a youtube-on.:) Erre nagyon nem szeretek válaszolni,hogy ki a kedvencem,mert mindannyijukat szeretem.:3 Viszont ha választani kell,akkor ZAYN!:)
Hogy miért szeretem őket?! A hangjuk,a humoruk,ahogyan a rajongóikkal bánnak,meg persze a kinézetük miatt is.:)
Akiknek én küldeném: 

                                                                                                                                                                                           Monaaa


2 megjegyzés:

  1. Wow! Köszönöm szépen cunci! *o* ♥

    u.i.: Nem Harry a kedvenced, sister? :D Vagy nagyon félreértettem valamit, a háromnegyed év alatt? :D ♥

    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Édes..ezt már egy vagy két hete is kérdezted,és akkor is azt mondtam,hogy nem.:DDDD xxx

    VálaszTörlés